Zamanımı en iyi şekilde nasıl geçiririm? Kendimi nasıl geliştiririm?
Her günü dolu dolu mu yaşıyorum? Gereçten şu anda elimden gelen her şeyi yapıyor muyum?
Doğada var olan en rezil kalp hangisidir? Tabiki insan kalbi...
İnsanların yaptıkları iğrençlikleri, düşüncelerin sapkınlığını gözler önüne seren bir kitap.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazarın daha önceden dillerden düşmeyen Simyacı kitabını okuduğumda çok hoşuma gitmemişti(6/10). Ancak bu eserini çok daha fazla beğendiğimi söyleyebilirim. İntihara kalkışmış birinin tedavi edilmesi ile yaşama başlamasının hikayesidir. Birçoğumuzun özellikle de bu Covid-19 döneminden dolayı tekdüzelikten oldukça sıkıldığımız oluyor. Karakterimiz ise yeteri kadar yaşadığını düşünerek kendi canına kıymaya karar veriyor. Bu şekilde de aslında yaşama öyküsünü görmüş oluyoruz. Ne zaman kötü hissetmeye başlarsam elimin gideceği bir kitap olacağını düşünüyorum.
Sizi kuzeyin buzullarında kalbinizin ağrıyarak parkmaklarınızın donarak, burnunuzu hissetmeyerek okuyacağınız olukça etkileyici bir kitap. Etkisinden hala çıkmış olduğumu düşünmüyorum... Ayrıca etkisi hala üzerimdenyeken Ruhi Çenetin videosunu izlerken bile parmaklarımın donduğunu ve içimin üşümesi ile bu kitabı düşünüyordum.