Okuduğum ilk kitap. Benim için çok özle bir kitap Sol Ayağım.
Duygulanarak okudum, içimde ki o kimsesiz her şeyden çekinen ve özgünensiz tarafımı silip süpürdü ve hayatta benimde bir yerim olduğunu anlamamı sağladı.
Okurken çok heyecanlandım, başardığı olağan şeyler ve annesinin bu mücadelede asla yalnız bırakmadığı Christy'nin duygulandıran ve azmettiren hikayesi...