Gogol, bu aralar Rus yazarlara sardım. Bu sefer de faytonu okudum. Kitapta orta sınıfın yaşam tarzı eleştiriliyor. Buna bağlı olarak bir fayton vakası oluyor. Ve bu konu mizahlada harmanlanıp ortaya fayton çıkıyor. Okurken çok keyif aldım. Sürükleyici bir dili vardı. Öneririm.
Kitabın yazım diline aşık oldum. Fakat konusunu pek fazla beğenemedim. Kitabın felsefesinin hiç ağır olmaması beni etkiledi. Eğer bir kitapta aşk olsun ama diğer konulardan da ayrılmasın diyorsanız bu kitap tam size göre.