Bayıldımmmmmm. Yazım şekli, uslübu, konusu, içtenliği herşeyi harika. Beni içine çektikçe çekti.Hiç bitmesin dediğim nadir kitaplardan birisiydi. Kitabı seveceğinize garanti verebilirim. Zaten kitap MEB 100 temel eser grubunda yer alıyor.
Kitabın konusu çok güzel ama çevirisi berbat ötesi çeviriyi hiç beğenmedim. Eğer ingilizce biliyorsanız ingilizce okuyun. Ben konusundan dolayı 3 puan verdim. Kitabı 3 günde zor bitirdim.