Sevda

Sevda
Her şey vaktinde gelir Asladaki her zaman Film,dizi manyağı, amatör baglamacı, türkü dinler mühendis Filmdizi: #82310141 Kitap: #135579490 Azsf: #151107402
Artık birbirlerine anlatacak hiçbir şeyleri yok. Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı.
Sayfa 103
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yalnızsan tamamen kendine aitsin.
Sayfa 69
Ben
Hayır diyerek başkalarından uzaklaşırız, kurallara karşı çıkar, yalnızlıkla baş başa kalırız. Ama tüm bunların karşılığında da özgürlüğümüzü kazanırız.
Sayfa 44
Bazı insanlarla beraberken kendimle baş başa olduğum zamanlardan daha fazla sıkıldığım doğru.
Sayfa 41
solitude
İngilizler yalnızlıktan söz ederken iki farklı sözcük kullanıyorlar: Loneliness, "kişinin kendi seçimi olmadığı halde yalnız olması" ile Solitude, "kişinin kendi seçiminin sonucu olarak yalnız olması".
Sayfa 16