Her şey vaktinde gelir
Asladaki her zaman
Film,dizi manyağı, amatör baglamacı, türkü dinler mühendis
Filmdizi: #82310141
Kitap: #135579490
Azsf: #151107402
Artık birbirlerine anlatacak hiçbir şeyleri yok. Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı.
Hayır diyerek başkalarından uzaklaşırız, kurallara karşı çıkar, yalnızlıkla baş başa kalırız. Ama tüm bunların karşılığında da özgürlüğümüzü kazanırız.
İngilizler yalnızlıktan söz ederken iki farklı sözcük kullanıyorlar: Loneliness, "kişinin kendi seçimi olmadığı halde yalnız olması" ile Solitude, "kişinin kendi seçiminin sonucu olarak yalnız olması".