Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
Bilirsiniz, hepimizin hüzünlü hikayeleri vardır. Ama bence önemli olan, karşıdakini üzmek değil, kısa süreliğine de olsa mutlu edebilmektir.
Sayfa 89
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
gözün görmediğini yürek hissetmez,bilmeyen kişi görmeyen biri gibidir.
"Gitmesen olmaz mı? Sana ihtiyacım var." "Gitmek zorundayım. Bak, sen çok iyi bir insansın ama bilmediğin çok şey var!.. "
Ne kadar iyi bilsem de vedalaşmaları, yine de hazırlıksızdım böylesine...