Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
Çocuk terbiyesinde de öğretebilmenin yolu anlatmaktan değil, yaşamaktan geçer.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çocuk terbiyesinde de ilk adım okumaktır. Kendine emanet edilmiş, Rabbi tarafından yazılmış fıtrat programını okumak, yani çocuğun fıtratına keşfet çıkmaktır. Okumak, dikkat gerektiren ve anlamı niyeti içeren bir eylemdir. Hiç kimse bir kitabı anlamamak, yazılanı değiştirmek ya da yazarı eleştirmek için okumaz.
Sayfa 22
"Beni sevmiyorsun." "Ama sana, sevdiğimi hiç bir zaman söylemedim ki, küçüğüm." "Doğru"... "üzüntüm de bunun için ya."
... geceye duyduğum dostluk gibi.Gözlerimi sevinçle dolduruyorsun ve bu sevincin yüreğimde tuttuğu yeri bilemezsin.
"İnan bana, büyük acı yoktur, büyük pişmanlıklar, büyük anılar yoktur. Her şey unutulur, büyük aşklar bile. Yaşamda aynı anda hüznün ve çoşlunluğun bulunuşu bundandır. Olayları görmenin ancak belli bir yolu vardır ve zaman zaman ortaya çıkar. İşte bunun içindir ki, yaşamında büyük bir aşka, mutsuz bir tutkuya sahip olmuş olmak yine de iyidir. Bu en azından bizi çökerten nedensiz umutsuzluklar için bir korunmadır. "
Sayfa 119