"Görmemişin hesabı olmuş..." dercesine alıntı paylaşacağım ama kendimi biraz tutuyorum. Burası hep bağımlılık olacak, onu anladım. Cesaretimi topladığımda da okuduğum ve basım aşamasında mutfağında bulunduğum kitapları ekleyeceğim. İyi geceleri boş verip hepinize iyi insanlar, kitaplar diliyorum. :)