"Evet sevgili Loren yaşamaktır ruhun görevi... Nefes almayı seçtiği hayata uygun olarak, öğrenerek , deneyimleyerek yaşamak... Tecrübe etmek, tekâmül etmektir ruhun amacı.Alemler arasında geçiş sağlanması ancak böyle mümkündür çünkü.Sadece Dünya Gezegeni değildir okul olan, başka okullar da var Evren'de... Buradan mezun olamadan, diğer okula geçemez insan."