TMA

"Seni güzel yaratık, seni istiyorum." Stefan Zweig Olağanüstü Bir Gece, Stefan Zweig
Sayfa 21
Reklam
"Bence, ne yapılsa da iki insanın hakkı ödenmez. Bunlar: öğretmen ve annedir." Victor Hugo
Desem ki sen benim için, Hava kadar lazım, Ekmek kadar mübarek, Su gibi aziz bir şeysin; Nimettensin, nimettensin! Desem ki... İnan bana sevgilim inan, Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap. Ben sende yaşıyorum, Sen bende hüküm sürmektesin. Bırak ben söyleyeyim güzelliğini, Rüzgârlarla, nehirlerle, kuşlarla beraber. Günlerden sonra bir gün, Şayet sesimi farkedemezsen, Rüzgârların, nehirlerin, kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme, müsterih ol; Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini, Ve neden sonra Tekrar duyduğun gün sesimi gökkubbede, Hatırla ki mahşer günüdür Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum.
Sen beni kıskanıyorsun, ve benim gülmem tutuyor. Ben aşkı : hürmet muhabbet sadakat, diye anlarım Halbuki aşk sadece muhabbet sende.