Diyojen

Diyojen
@AgoradaDionysos
Kitapların dostluğunda yaşayan, insan kalabalığından uzak duran bir yolcu. insan sevmiyorum.. hiçbir çağa uygun değilim, bütün çağlara ve yaşamış bütün insanlara küfürlerimi sunuyorum...
Reklam
Yaşam denen şey, ne kısa olabilir, ne uzun. Bir yaşamdır, işte o kadar!
Alıntı
“Ne olursa olsun, savaş boktan bir şey. Savaştan daha bok bir şey yoktur şu dünyada, ondan daha bokunu görmedim ben.”
Alıntı
“Önemli olan,” dedi, “insanın, ben gerçekten yaşadım, diyebilmesi. Ben otuz altı yaşındayım, yaşamımda çok da eğlenceli günler olmadı doğrusu. İyi günüm oldu, kötü günüm oldu. Ama yaşadım. Beni kıyma gibi parça parça doğrayabilirler, ama benim yaşamış olmama engel olamazlar.”
Alıntı
tanrısız kıyamet
Savaş: Herkes özgür ve bağımsızdı, ama zarlar atılmıştı bile. Savaş burada, savaş her yanda, o benim düşüncelerimin bütünü, Hitler’in bütün sözleri, Gomez’in bütün hareketleri; ama bu hesabı yapacak kimse yok yeryüzünde. Savaş ancak Tanrı için var olmakta. Ama Tanrı yok. Sadece savaş var.“
Alıntı
Reklam