..m

..m
@Agustossabahi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben çoktan kapattım o defteri.. Lakin defter kapanmıyor.. Mazi hiçbir vakit bizi büsbütün terketmiyor. En umulmadık yerde birden karşımıza çıkıveriyor.
Çok yakın arkadaş kalmadı çünkü. Etrafında hep bir alışveriş.