..m

..m
@Agustossabahi
Bir his..🐥🐥
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Toprağıma bir tohum düştü..☘
Hazır olduğunda değil, ihtiyacın olduğunda verilir.. Nasip..
"Herkes sevdikleri için ağlar.."
Nasıl başladıysa öyle de devam ediyor, değişen bir şey yok... öyle işte...