..m

..m
@Agustossabahi
Aynada bakarken kendime, nasıl bir fütuhat olmuş ki, kalbimin içini de görüverdim. Orada ne gördüm, onu burda söyleyemem. Hal ehli bilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ancak zaman geçer ve olacak olur denilmiş. Olanda da hayır vardır denilmiş..
Hal ehline malumdur, hayret edilmeye..
İmtihandır, kabul edesin!
Sözü uzatmanın hiçbir vakit yararı yoktur ve olup biteni bir bir ortaya dökmenin de zararı çoktur.