..m

..m
@Agustossabahi
"Herkes sevdikleri için ağlar.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nasıl başladıysa öyle de devam ediyor, değişen bir şey yok... öyle işte...
Ailemden uzakta ve sevdiğimle, eşimle ilk bayramım..🍬🍬
İnsan ümidini asla kaybetmemeli, en imkansız durumlarda bile kudreti herşeyi çözmeye yeten Rabbinin varlığını hatırlamalı.