..m

..m
@Agustossabahi
Gözlerindeki hüznü gördüm..🍂
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En yakın arkadaşım olsun istiyorum..☘
Karanlık olmasa, ışığın kıymeti, ayrılık olmasa, vuslatın lezzeti, elem, ızdırap, gam ve keder olmasa saadetin o sarhoş edici güzelliği bilinebilir, duyulabilir, görülebilir miydi?..
Ayların hasreti var içimde, bugün son bulacak..☘
Peygamber Efendimiz'in anlayış ve uygulamalarına sımsıkı bağlı oldukları için ve müslümanların asıl çoğunluğunu oluşturan ana görevden kopup ayrılmadıkları için 'Ehl-i sünnet vel cemâat' denildi. Dini en doğru anlayan ve yaşayan öncülerimiz anlamında da 'selef-i sâlihîn' ismi verildi.