Aslı Gözde Yumruk

Keşke annemin genç ve ışıl ışıl yüzünü bir kez daha görebilsem
Sayfa 131·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat, iyileşmek ve kötüleşmek, sonra tekrar iyileşmek üzerine kurulu, o yüzden kötüleşmek de hayatın doğal bir parçadı ve bununla baş etmeyi öğrenmeliyim
Sayfa 110·Kitabı okudu
Toplumumuz yas tutmakta çok kötü. Belki de saygı duymak konusunda başarısızdır. Bazıları, kendi ölümlerini seçenleri günahkar, başarısız ya da pes eden ezikler olarak nitelendiriyorlar. Sonuna dek yaşamak gerçekten her koşulda bir başarı mıdır? Hayat denen oyunda gerçek anlamda bir kazanma ya da kaybetme olabilirmiş gibi.
Sayfa 110·Kitabı okudu
Arkada kalanların üzüntüsünü hayal etmek mümkün değil ama hayat insana ölümden daha çok acı çektiriyorsa, hayatlarına son verme kararlarına saygı duymamız gerekmez mi?
Sayfa 110·Kitabı okudu
Burada önemli olan sevilip sevilmediğimiz değil, size gösterilen sevgiyi nasıl karşıladığınızdır
Sayfa 103·Kitabı okudu