Basalito,"Bizlerle iletişim kurmak istemiyorlar,"diye araya girerek homurtuların azalmasını sağladı."Ne yaptığımız onların umrunda değil. Onların umrunda olan tek şey ..."
"Para!"...
Bu kitabı beğendim.Ama Felsefe Taşı daha güzeldi. Başlarda çok sarmadı.Fakat sonlara doğru çok hoşuma gitmeye başladı.
Sırlar Odası'na Felsefe Taşı ile aynı puanı vermemin sebebi bu kitabın sonlarda çok sarması.
Bu kitabı fantasik,bilim kurgu,macera tarzı kitapları sevenlere öneririm.