Ahsen Şahin

Ahsen Şahin
@Ahhsseenn
naçizane
Beşinci Mektup
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var. Şimdi neredesin? Ne yapıyorsun? Güneş çoktan doğdu. Uyanmış olmalısın. Saçlarını tararken beni hatırladın, değil mi? Öyleyse ayrılmadık. Sadece özlemliyiz ve bekliyoruz. ... Ümit Yaşar Oğuzcan
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Karşımızdakini olduğu gibi görmeyip onu tanrılaştırmak; sonra da sanki böyle bir tanrı olabilirmiş de olmuyormuş diye ona kızmak. Bana biraz haksızlık etmiyor musun? Nuri Bilge Ceylan
Ben miydim beni bana hapseden Yoksa tüm bu insanlık mı başkaldırımıştı varoluşuma Ah yine kibirimden duramadım bak Evet, bendim bana zindan olan, düşman olan, beni benden çalan.
İçimdeki bitmek bilmez harpı susturup İki taşın arasında ezmeliyim bu başı Yoksa Çağlarca akan bu nefretim, çağlayacak hak hukuk demeden.
Kişiliğim yok benim Bir benliğimde yok kannımca Ben var mıyım, o da koca bir muamma Ama birileri var içimde Benden çok uzak birileri Içten içe sezdiğim, Azad olmayı bekleyen bir sürü insan. Ama olmaz Yapamam, salamam onları yabancısı oldukları bu dünyaya Yoksa tüm nefretiyle sararlar her yeri Önce başlarlar beni öldürmeye, Sonra benim izimi taşıyan herkesi. Kül ederler her bir zerreyi Yaktıkları bu isyan ateşinin etrafında lanet okurlar gece gündüz bu insanlığa Gece de gündüz de yok olurdu gerçi.