Kişiliğim yok benim
Bir benliğimde yok kannımca
Ben var mıyım, o da koca bir muamma
Ama birileri var içimde
Benden çok uzak birileri
Içten içe sezdiğim,
Azad olmayı bekleyen bir sürü insan.
Ama olmaz
Yapamam, salamam onları yabancısı oldukları bu dünyaya
Yoksa tüm nefretiyle sararlar her yeri
Önce başlarlar beni öldürmeye,
Sonra benim izimi taşıyan herkesi.
Kül ederler her bir zerreyi
Yaktıkları bu isyan ateşinin etrafında lanet okurlar gece gündüz bu insanlığa
Gece de gündüz de yok olurdu gerçi.