Hiç birşey gelmiyor içimden bugün, durup düşünmek bile çok geliyor bana artık, belkide düşünecek çok şey olduğundan belkide düşünecek artık hiçbir şey olmadığından
Hiçbir şey gelmiyor içimden bugün,
uyumak bile çok geliyor bana
gecmişimin kabus çarşafına bürünüp beni gecelerce terler içinde bırakıp ve gene gecelerce yalnız bırakmadığın dan belkide .Belkide o uyku halinde o hiçlik ve piçlik halinde ölümü kısa da olsa deneyimlediğim den mi ne?
Hiç birşey gelmiyor içimden bugün, yemek yapmayı geç, yemek yemek bile çok güç artik benim için, belkide yemek yedikten sonra o doymuşluk halinin ardından ağızda kalan o kekremsi tadın çocukluğumu hatırlattığı dan belkide
Hiçbir şey gelmiyor içimden bugün belkide içimde hiçbir şey olmadığından...
16.12.23 Ahsen Şahin