İyi değilim dostlar, evde bilgisayar başında günümü geçirmektense sosyalleşmek istiyorum ama cebimde 5 kuruş dahi yok yani parasız da sosyalleşemiyorsun amına koyim doğruya doğru işte öyle, Yok spor yap yok yürüyüş yap ya abi arkadaş çevrem bile yok anlatabiliyor
muyum. Allahtan orta okuldan bir arkadaşım var o sağolsun onunla dışarıya çıkıyoruz geziyoruz tozuyoruz Allah arkadaştan bin kere razı olsun.