Kaba değilim ben
Sen sevgi pıtırcığısın
Sen çok incesin tatlım
Sana ne demeli
Anlatabiliyorum kendimi
Sen de anlat
Öyle küçükcesine değil
İçini dök be güzelim
Şiirim damarlarımdan akar gibi akmasa da
Yazarım işte bir şeyler
Kafam iyi değil sanki hayal aleminde yaşıyorum
Öylesine döküyorum içimi işte
Çok bağlı olmasam da kendime
Başkalarını da önemserim
Bu da benim düşüncem
Kısacası kendiniz olun.