Sen benim yarimsin
Sen benim kalbimin tek sahibisin
Bu yürek sen diye atıyor
Kıvılcım ateşleri içinde yanmaktır bu
Bana olan duygularını bendem kaçıramazsın
Senin kalbin başka birinde biliyorum
Yalnız ben sensiz yapamam
Sana yüreğimi bir kapı gibi açmıştım oysa
Sen hiç oralı olmadın
Sende benden birazcıkta olsa hoşlandın
Bir olsaydık birbirimiz olsaydık
Ne olurdu ne kaybederdik ki.