Beni unutma dedi
Gözlerine bir tebessüm ile baktım
Sanki unutacak gibi
Dur dedim! Bu yürek, bu Kalp
Senin gibi neleri unuttu da seni unutmayacakmış.
Güldü ve yoluna devam etti
Tabi bende arkasından sırıttığımla kaldım
Aylar geçti hala hatırlarım ama sevecek gibi değil
Küçük bir tebessüm gibi
O da kırılsın isterdim.
Elimden tuttun yanağımdan öptün
Güzel günlerdi eyvallah
Bir daha yüzüme gülümsesen
Bir daha Yanağımdan öpsen
Niye yaptım der miydim. Demezdim.