Her zaman ilk uzaklaşan ben oluyordum. Birgün, her zaman olacağımızdan emin olduğum gibi birbirimizin herşeyi olacağız, biliyorum. Ama o gün bugün değil
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçi Boş Yeminler spoiler ALERT!! kitabı çok beğendim romantik fantastik kitapların kötü olma ihtimali ne ki?
Abriella ve Finn aşkı çok tatlıydı ama Sebastian a finalde daha çok yer verilmeliydi bence beni çok üzdü