bence çukurovayla yakından uzaktan azıcık bile alakası olan herkesin okuması gereken bir kitap
tek çukurova da değil genel manada cumhuriyetin ilk yıllarını da çok güzel anlatan bir kitap o zamanın karakol jandarma kaymakam valilerinin şehirleşmenin güzel bi şekilde anlatıldığı bir kitap çok hoşuma gitti okumayı düşünen varsa tavsiye ederim