Öyle kırk yıl hatırım var diye böbürlenme bakalım kahve kardeş.
Duy sesimi hele, dinle de biraz konuşalım.
Ben yalnızların yareni,
Dost sohbetinin yandaşıyım.
Adım geçince, bardaktan ötesini görenler olur.
Kimi zaman kahkahalar eşlik eder, kimi zaman demli hüzün.
“Çayı koy ocağa, geliyorum!” der telefonda ses.
Gelir beklenen, iki lafın belini kırılır.
İnce belli bardaklarda nice şairlerin şiirleri yayılır…