Gece olunca, ortalık kararınca, yavaş yavaş sivrilir uçları yıldızların, sessizlik çöker. Birden göğe yükselirken bulur insan kendini, birden yükseliverir gökyüzüne doğru! Sipsivri yıldızlar içine girer insanın, teker teker. Yakar insanın tenini, batar uçları-ama çok güzeldir.
Sayfa 40 - Çeviri Ayberk Erkay