Ahmet Özer

Ahmet Özer
@Ahmt1504
Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatyada olabilir veyahut da bir umut.
Tıbbi Sekreter
Elazığ
Elazığ, 4 Eylül
535 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Küllenmiş bir ateşin parlak ışığı içinde yeniden yanmıştı.
Reklam
Bırakalım ölüleri ölüler gömsün, hayattayken yaşamak ve mutlu olmak gerekiyor.
Nataşa hiç olmadığı kadar mutluydu. Bir insanın iyi, güzel şeyler yaptığı ve hayatta kötülük, mutsuzluk ya da acı olduğuna inanmadığındaki kadar mutluydu.
Yaşam insanların ışığıydı, ışık karanlığı aydınlatır ve karanlık onu alt edemez.
Zor kullanılarak yapılan her reform hor görülmeye layıktır, çünkü insanlar değişmeden kaldıkça kötülüğü iyileştiremez, çünkü bilgelik şiddete gerek duymaz.
Reklam