Ahmet Özer

Ahmet Özer
@Ahmt1504
Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatyada olabilir veyahut da bir umut.
Tıbbi Sekreter
Elazığ
Elazığ, 4 Eylül
535 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ben bir iyilik yapabildiğim zaman mutlu olurum ama en büyük mutluluk yapılan bir haksızlığı düzeltmektir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben hayatta sadece iki tane gerçekten kötü şey biliyorum; vicdan azabı ve hastalık. İyi olan tek şey de bu kötü şeylerin olmaması.
Neyin doğru neyin yanlış olduğunu takdir etmek insanların işi değil. İnsanlar hep hata yaptılar ve yapacaklar, en çok da neyin doğru neyin yanlış olduğu konusunda.
Tek bilebileceğimiz hiçbir şey bilmediğimiz. Ve insan bilgeliğinin en üst noktası da bu.
Dolohov 'Sadece aptallar şanslarını güvenerek oynar,' demişti.