Yani şuda mevcut 92milyon ve açlık sınırında sürekli dünyaya yeni bebek getirmekle meşgul mantıklı yoğun kitleli bir tabaka var iken bunları.işsizlik yok. Yada ekonomi çok iyi .yada eğitim çok iyi diye kaktırıyorlar. Bizi yoran en büyük nokta bu.Birde kentsel göç ve plansız programsız yani mutsuz bir kitle.yığın.