Besra YALÇIN

Besra YALÇIN
@Ahnk
Kendimi yaşamak zorundayım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bazı insanların sığınacak limanları yoktur
aynadaki halim kalbime iyi gelmiyor
kendim için değil bizim için...ama anlaşılamıyorum.
Hayatın çilesine tahammül gerek, değilmi ki sefa ile cefa müşterek.Sizce ağlamak için göz yaşımı gerek? Bazen dertliler de ağlar ama gülerek. Necip Fazıl Kısakürek 🕊