“Gayeme vardım!” diyebilmiş tek hasret tanıyor muyuz ? Gaye gelip geçiyor, hasret yine eski yerinde…
Gelip geçen her şey ölüyor.
Allah’ın fermanı, bu … “ Neylerse güzel eyleyen’in fermanı…”
Kimi diken yetiştirir, gül dalında… Kimisi de güle vefasından katlanır ; dikenin cefasına…” İçindekiler “ kısmı yoktur imtihanların. Ama kaynakçası bellidir: Zü’l-Celâl-i Ve’l-İkrâm (c.c)
Aslına bakarsanız benim durumum; dalgalarda sürüklenen bir kayanın içindeki insanın durumuna benziyordu. Burada önemli olan şey, bu durumdaki bir insanın, “Dümeni nereye kırmalı?” Sorusuna yanıt bulamadan, “ Nasıl olsa kayık bizi bir yerlere götürüyor ya ötesini ne önemi var. “ Anlayışına sahip olanlarla aynı düşüncelere sahip olmasıydı.