"Ben o zamana kadar bütün musibetlerin hep başkasının başına geldiğini sanıyor, yeryüzündeki bütün iyi romanların belki de bu yalana inanalım diye yazıldığını düşünüyordum. "
Gerçek hayattansa kitaptaki dünyada yaşamak bana daha güzel geliyordu. Kitaplar yalnızlar içindi çünkü. Dışardaki gerçek hayat onları avutamadığı için okuyordu insanlar. "