📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Belki de... Juliet gibi kendimi öldürmem daha iyi olurdu. Fakat bunu yapınca da, her şeyin sona erdiğini, hayatın sizi yendiğini itiraf etmiş olursunuz."
Bir ölününkini andıran yorgun ve ifadesiz çehresi birdenbire canlandı. "O olay beni öldürdü. Anlıyor musunuz?" Beni öldürdü. O günden beri hiçbir şey hissetmiyorum. Hiçbir şey..."Sesi alçaldı." Boşluk...
içim bomboş..." Sabırsız bir tavırla ellerini salladı." Vitrinde duran içi doldurulmuş bir balığa benziyorum ben."