Agatha Christie'nin tüm eserlerini okumaya çalışıyorum.Polisiye romanları seven birisi olarak söylüyorum,cidden güzel bir eser.İlk başlarda sıkıcı gelmişti,ama daha sonra bir kaç saat içinde bitirdim.Gizemleri severim.Harikaydı.Özellikle kız okulu çok dikkatimi çekti..
"3 ölüm,1 kaçırılma.Suçlu kim?..."
Marketing-business gelişimi için harika.Çok sevdim.Yardımcı ola bilir,kariyeriniz için size.
"Nedeni olmayan işin başarısı da olmaz"
Parasına değen bir eserdi,spoiler vermek istemiyorum,güzeldi.
Mükemmel bir eserdi.Bence en güzel kendinigeliştirme eseri bu olmalı.1 ay çekti,okumam.Gerçekten çok faydalı bir eser.Kendini geliştirmek isteyenlere tavsiye ediyorum.
Sherlock Holmes'den beklediğimiz gibi,harikaydı.Bayıldım.Yine kandondurucu bir eser olmuş:) Hazinenin getirebileceği felaketleri göstermiş.Old polisiye fan olarak çok beğendim.