Zenginin zengin diye derdi olamaz. Fakirin fakir diye.. Gencin genç diye.. Yaşlının yaşlı diye.
Kime hak lan bu dert dediğiniz şey?
Niye sormuyor kimse birbirine derdini?
Yersiz yurtsuz yaşadım ömrüm boyunca. Kendim tutunamayınca kimsenin bana tutunmasına da izin vermedim… Birbirimize tutunamadık, çarpıştık sadece, değdik ve uzaklaştık.