Bugün hem bayram hemde benim için çok özel bir gün oldu. Doktora öğrencisi olarak ilk ssci atıfımı aldığımı öğrendim. Çok mutluyum herşeye rağmen akademik hayata katılma heyecanımı canlı tutuyor.
Akademik hayatım boyunca hiç bu kadar yıprandığım bir çalışma yapmadım.Sanal platformlarda kitaplarla ilgili etkinliklere katılan kitleye ulaşmaya çalışıyorum. Çalışmam yarım kaldı ilerlemiyor. Anketime katılım sağlar mısınız?
docs.google.com/forms/d/e/1FAIp...