Tuğba

Tuğba
@Akaiito
Deniz aşığı, kitap sevdalısı bir deli... Evli, mutlu, çocuklu...
Sade ve yabani olan her şey hoşuma giderdi -dağa özgü, el değmemiş herhengi bir yanı bulunan her şey- ; direnci, yalnızlığı, sağlıklı ve bahçıvansız yaşamı çağrıştıran her şey.
Reklam
Ruhumu kitaplara ve ölülere borçlu olduğum kadar ağaçlara ve dağlara da borçluyum.
Çocukluk aşktır, neşedir, kaygısızlıktır ancak ben geçmişteki kendimi hep ayrık, mahzun, düşünceli görüyorum.
Gitmen gereken zamanı çok iyi bilmen gerek azizim. Bilmelisin ki ne kendi yüreğine ne de karşındaki kişiye yük olmayasın. Hem bazen vedalarda güzel değil midir???
Bugün artık biliyorum: Hayatın bizlere verip verebileceği tek ödül, tek armağan, sevgi dolu bir insandır ve biz böyle bir insanı ilk fırsatta katlederiz. Sonra da ömür boyu, bu asla bağışlanmayan günahın lanetini sırtımızda taşırız.
Reklam