İnsan hayatı tıpkı bir kitap gibidir. Eğer kitap güzel veya akıcıysa bir çırpıda biter ama eğer kitap güzel değilse âdeta sürünürsün. Ama unutmamamız gereken bir şey var ;belki nasibimizde bize şer gibi gözüken hayırlarımız vardır biz kitabımızı kendimiz yazarız , hayata hangi yönden baktığımız önemlidir . Başımıza olumsuzluklar geldiğinde kendimizi fazla üzmeyerek , hayallerimiz peşinde koşarak ve diğer dünya için çalışarak kitabızı çok güzel bir şekilde yazabiliriz
AYŞENUR K.