Hayal kurmak camdan bir çadırın içine uzanıp gökyüzünü seyretmek gibi bir şey.."Hayal" gerçekten daha güzel. Gerçekleşmeyen hayallerse kırık.En kötüsü de hangi hayal biliyor musun? Bazı şeylerin yeniden eskisi gibi olma hayali. Bir hayali daha en başında kırmak diye buna denir işte. Çünkü hiçbir şey eskisi gibi olmayacak...
youtu.be/IAL2wptqsKc
Çaresizlik mi yoksa tercihimiz mi bilemediğimiz durumu Didem madak şöyle seslendirmiş; "Ne bileyim şimdi aramıza duvar örsen, yine kalkıp senin en sevdiğin renge boyarım“..
Sen bir deniz kıyısında gonca zamandın
Ben eski şarkılardan eskiydim kimsesizdim.
İçimde dünyanın bütün akşamları
Tuttum ağzının sabahına sözler söyledim
Ey güzelliğin ölümden büyük yaşama gücü
Yalnız ölenler unutur birbirini
Seni sevmeye yeni başladım...
Bu kalabalıkta bu tenhalık sevgilim,
Bütün sözlerimi mazlumların rüyasından seçtim ben.
Budur düşünmeden bildiğim
Budur ayaklarına serdiğim has bahçe..