Güneşin doğusundadır doğaya verdiğin değer ve karşındakine deqer verdiğin kadar insansın. Bir gün yalan soyleyeceksen eğer bırak da karşındaki sana güvendiği kadar insansın yani.... 😉
Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız dimmi
İnsanoğlunun gözü yalnızca acılarını görür, mutluluğunu hiç görmez. Ama gerektiği gibi görebilseydi, mutluluktan da payını aldığını görürdü.. her insan bir dünya deqil mi arkadaslar onun için dünyamız yıkılmasın die başka dünyaları yikmiyalim dimmi