Saygı duymayı bilmediğiniz için sevemiyorsunuz. İstiyorsunuz ki her şey sadece size göre olsun.
İnsanların fikir ve düşüncelerini anlamak gibi bir çabanız yok.Kendinize ayna tutmadığınız için körsünüz. Kendinizi görme isteğiniz olmadığı için hep yalnızlığınızla kalıyorsunuz...
“Ben ölülerin mezarlarında kalmasını istiyorum. Neden beni ve içimdeki güzellikleri ölüler yönetsin ki? Güzellik, hayat dolu ve sonsuzdur. Dillerse gelip geçicidir. Ölülerden geriye kalan ise küllerdir.”