Çok fazla yeraltı edebiyatı okuyan biri değilim hatta hoşuma gitmeyen, tabiri caizse "sarmayan" kitaplarda sonuna kadar gitmem. ama bu kitap gerek olay örgüsü gerek konuyu işleyiş tarzıyla beni yakaladı.Muhtemelen 2-3 sene sonra tekrar okuyup farklı tatlar almak isteyeceğim bir kitap