Elf

Elf
@Akif_kaya
Balkonda sessizce,yanlızca yıldızlar bakıyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saatlerce tavanı izleten derdi,kime nasıl anlatacaksın?.
Bir mucize olsun iyi olmadığımı Hisset ne olur
Göğsümün üzerin de bir ağlamak var geçmiyor
Şiir