Elf

Elf
@Akif_kaya
Hep aklıma geliyorsun Bak gördün mü senin de gidecek başka yerin yok
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Masalın nerede bittiğini, hayatın nerede başladığını fark edemiyorum. Bazen suratıma garip bakıyorlar, o zaman uyanır gibi oluyorum."
+ Ne var? - Ağlamak kötü bir şey mi? + Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? - Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...''
Cam kırıkları gibi dir. Bazen kelimeler susan acıtır konuşsan kanatır
Koca bir ömrü harcamak dedikleri gerçeğin altı seninle cizdim