Akın çınar

Akın çınar
@Akincnr60
Okur yaşar
Öğrenci
Tokat Erbaa
Tokat, 2006
48 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sürekli yaptıklarının başka insanlara zararının dokunup dokunmayacağını düşünerek hareket ediyordu. Bunu iyi bir insan olduğu için yapmıyordu. Aksine çok fazla insanların ayıp ve kötü saydığı şey yapıyordu. Zaten hayatı boyunca iyi, kötü, günah, sevap kavramlarını anlayamamıştı. Ona göre başkalarına zararı dokunmayan şeyler kötü ya da günah olamazdı. Gerçi bu zarar konusu tartışmaya açıktı. İnsanları anlamak iyiyi kötüyü anlamaktan kat be kat daha zordu ve durum böyleyken onlara neyin zarar verip vermediğini anlamak olanaksızdı. Ortada bukadar belirsiz, anlaşılmamış şey varken beylik yazılar kaleme almak çok zordu.
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evet , insanlar yaşıyorlardı ! Her şeye alışabilen bir yaratıktır insan , bence onu en iyi tanımlayan özellikte budur.
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat

Akın çınar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·629 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2024 21. kitabı
Yaşar Kemal
9.1/10 · 26,3bin okunma
Aldırma, üzülme, insan olanın başına akla gelmedik iyilik de gelir, kötülük de...
Edebiyat