Bir kitap ancak bu kadar güzel olabilir.Kitabın teknik eleştirisini yapacak yeterlilikte değilim fakat her insanın içinden en azından birkaç cümle de olsa okuması gereken bir kitap.Bazı cümleler var ki kalbinize dokunmakla kalmıyor ruhunuzu alıp başka yerlere götürüyor ve bazı şeyleri sorgulamanız gerektiğinin farkına varıyorsunuz.Hayatınıza daha farklı pencerelerden bakabilmenize yardımcı oluyor.Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Sevgili Dost
"Bana öyle bir kelime söyle ki hiç eksilmesin"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Akıcı bir üslupla yazılmış adeta film izler gibi gözümün önünde canlanan bir kitaptı.Uzun zaman önce okudum tekrar okumak isterim.Uzun zaman geçtiği için çok fazla bir şey hatırlamıyorum.