Sibel

Sibel
@Aklsbl
İnsanın her yerde vardır bir prangası...
Öğretmen, öğrenci
Lisans
9 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünya ile arama uzaklık koydum. Dünya güzeldi, içim de güzel olsun istedim.
Kuvvetli, kararlı bir babamız olsun, bize neyi yapıp neyi yapmayacağımızı söylesin isteriz. Niye? Neyi yapıp neyi yapmayacağımıza, neyin ahlaklı ve doğru, neyin ise günah ve yanlış olduğuna karar vermek zor olduğu için mi? yoksa suçlu ve günahkar olmadığımızı işitmeye her zaman ihtiyaç duyduğunuz için mi?
Sayfa 115