Sibel

Sibel
@Aklsbl
İnsanın her yerde vardır bir prangası...
Öğretmen, öğrenci
Lisans
9 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
@Aklsbl·
·
sabitlendi
Hayatta başarılı değilim.. Sadece iyi bir öğrenciyim. [Gülseren Budayıcıoğlu/Hayata Dön]
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok insan başarıyı tek bir nedene dayandırma eğilimindedir. Buna inanmak kolaydır ama doğru değildir. Çünkü bir çocuğun başarısı içsel ve dışsal, kontrol edilebilir ve edilemez, bedensel ve beyinsel yüzlerce değişkene bağlıdır. Gece uyumadan önce içinden ne konuştuğu da, büyük bir hata anında öğretmenin kaşlarının şekli de çocuğun başarısını etkileyebilir. Bazı nedenler ve sonuçlar birbirini besler. Bu da başarı ve başarısızlık döngülerini oluşturur.
insan ancak kendini kandırır.
İzdivaçtan murat iki bedenin değil, iki ruhun birleşmesi, uyumu, tamamlanması değil miydi zaten?
Tek dâva O'nu bulmakta, bulduracak olanı bulmaktaydı. Binbir istikâmette seke seke, sağa sola büküle büküle, renkten renge bulana bulana, hiçbir şeyden habersiz ve insandaki meccani emniyet ve bedahet saadeti karşısında şaşkın, hep o BİR etrafında helezonlar çizen bir hayat... Benim hayatım budur!
Sayfa 39 - büyük Doğu yayınları